"Нові послуги - це нова бібліотека!"
"Книгозбірня - це інформаційно - пошукова система"
Реклама органічно ввійшла в життя кожної бібліотеки, її користувачів, як інструмент, який дозволяє знати про заклад все, або майже все. Першочерговим завданням бібліотечної реклами є створення привабливого іміджу бібліотеки і тим самим спонукає до залучення значної кількості користувачів.
Важлива складова іміджу бібліотеки – це дизайн, зовнішній вигляд приміщення. Так як реклама невіддільна від дизайну, працівники дитячих бібліотек намагаються приділити інтер’єру приміщень бібліотек значну увагу, не дивлячись на те, що сьогодні не так вже і легко, в умовах економічної нестабільності, облаштовувати та поновлювати його.
М’які іграшки, виставки малюнків, композиції з квітів, на книжкових виставках саморобки, додаткові матеріали та предмети , що вдало доповнюють книжкові виставки по темі.
М’які іграшки, виставки малюнків, композиції з квітів, на книжкових виставках саморобки, додаткові матеріали та предмети , що вдало доповнюють книжкові виставки по темі.
Краєзнавчі листівки:
Значна увага приділяється правовому вихованню дитини.