середу, 26 жовтня 2016 р.

Пізнавальне застілля

  "Здоровий спосіб життя - хворобам нема вороття".

  Зараз у розпалі осінні дитячі канікули. В садочках діти також розвантажені від занять, саме тому малята завітали до нашої бібліотеки, щоби з користю провести свій вільний час.
    Маленькі вихованці  дитячого садочка № 30 були запрошені на пізнавальне застілля «Здоровий спосіб життя – хворобам нема вороття» . 

   Тут вони зібралися,  щоб поговорити про здоровий спосіб життя і  що це таке? І  який спосіб життя треба вести, щоб не хворіти?

  Дітям зачитали прислів’я і приказки про здоров’я, провели спільну бесіду з маленькими слухачами  про те, що необхідно робити, аби зберегти своє здоров’я – це означає вести здоровий і активний спосіб життя: робити зарядку, ходити в походи, займатись посильною фізичною працею, відвідувати спортивні секції, любити і дотримуватись чистоти,  тому що чистота – запорука здоров’я.  А ще дотримуватися   добрих, корисних звичок, позбавлятись та уникати поганих, шкідливих.
   Бібліотекар дала  дітям корисні поради щодо збереження і зміцнення здоров'я,запропонувала прийняти участь в інтелектуальній грі «Усі разом» та познайомила дітей з правилами особистої гігієни та бережливого відношення до свого здоров’я.
   Аби закріпити свої набуті знання дитячій увазі було запропоновано повчальну виставу про здоровий спосіб життя  «Буркутуля –
Вередуля».