четвер, 17 червня 2021 р.

Калейдоскоп корисних порад " Культура здоров'я"

 




На даний час ведення здорового способу життя (ЗСЖ) стало не тільки корисним, але і модним захопленням. Все більше людей вибирають для себе активне заняття спортом і правильне харчування, які є запорукою здоров'я, гарного самопочуття, гарного настрою. До правильного способу життя вони намагаються залучити сім'ю, дітей. Здоров'я - це наш дар. Тому необхідно берегти і зберігати його з раннього дитинства будь-якими методами. Здоровий спосіб життя для дітей - основний фактор фізичного і морального розвитку дитини, її гармонійного існування в суспільстві.
Головними складовими здорового способу життя є:
• розклад дня;
• свіже повітря;
• рухова активність;
• здорове харчування;
• психічний і емоційний стан.
 З користувачами бібліотеки було проведено дидактичну гру " Я обираю здоров'я". В ході якої можна сприяти отриманню підлітками знань про поняття «здоров’я», «здоровий спосіб життя», визначення та усвідомлення факторів, що впливають на здоров’я, створення умов для формування в учнів позитивного ставлення до життя та власного здоров’я.